Tuesday, December 28, 2010

Pix

Ada email daripada pembaca minta penulis uploadkan gambar mengiringi setiap entri yang dibuat.

Katanya, blog penulis tampak kurang menarik kerana tiada gambar hiasan.

Nasib baik banner di atas sekali tu jadi penyelamat.

Justeru katanya lagi, pelayar internet, khususnya yang mata keranjang tidak mahu singgah di PP kerana tidak ada gambar-gambar panas yang pernah penulis jadikan penghias, macam dulu-dulu.

Alahai..

***Kontiniu makan keropok lekor sambil usap janggut

7 comments:

Inspira said...

tapi i rasa, gaya penulisan u ni dah cukup buat readers jatuh cinta dengan u, erk.. blog u.. ;)

Hey, Happy New Year pena..
U take good care!

Penapenis said...

tengs inspira.
kan.. i pun fikir tak payahlah letak gambar.. i nak educate orang supaya lebihkan membaca, bukan sekadar mencuci mata

Joey said...

tak perlula inchek penulis. Nanti tak bleh buka kat ofis.

Yang ditulis ni pun dah cukup menarik :)

sYukCurz said...

xpayahlah. your writing style da cukop wonderful.

asri sikandar said...

yup.. takpayah la, semak je nanti. ape yang ditulis nih pun dah cukup menarik.... keep it up..
selamat tahun baru..

k.A said...

tak payah kot :)

@rep said...

darling.. banner you tu pown dah daring. lagi nak letak pic2 bagai.. dinch...btw tukar banner masjid macam i ol ni.. sejuk mata memandang..

Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails