Sunday, December 6, 2009

The Curious Cat



In order to back up manpower gara-gara ramai sangat staff yang dah resign (which I've been told that HR has freezed the new recruitment due to some internal issues, aku tahu jangan nak tipu, probably due to financial issue) penulis diarahkan melapor ke branch baru. Branch yang jauh nun di Utara Kuala Lumpur.

Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga. Poket penulis yang koyak dirompak penyangak, yang koyaknya jadi lebar gara-gara bulan madu yang pahit bak hempedu, terus bertukar rabak dek tol dan petrol pula. Hai! Sesak sungguh nafas penulis terpaksa berulang alik setiap hari melalui perjalanan yang memakan masa 45-60 minit sehala.

Okay. Stop! Bukan cerita itu yang penulis ingin kongsi.

Branch kami di situ agak tenang. Ibarat permukaan tasik yang jarang berkocak. Tapi tipulah pula if i mention, ia langsung tidak bergolak. Ya, sekali sekala ribut datang juga dengan carutan atau makian pelanggan yang tidak berotak (which I consider it as a normal panorama in customer service's world).


Okay. Stop! Boring!! Bukan cerita itu juga yang penulis ingin kongsi.

Hari pertama di tempat baru, penulis terpandang sesuatu yang menarik perhatian penulis. Not far from our outlet, lebih tepat at main concourse, terdapat sebuah booth kendalian Under (kedai pakaian dalam). Terpampang besar diposternya, 'Year-End Sale. Up to 70% discount'. Dan kotak-kotak seluar dalam lelaki dari pelbagai jenama terkenal kelihatan tersusun rapi di rak dan juga meja boothnya.

Penulis tidak nafikan, penulis seronok mencuci mata melihat imej lelaki ganteng separuh bogel di kotak-kotak seluar dalam yang dijual di situ. Lebih menyeronokkan penulis, dua orang budak lelaki yang comel menjadi sale assistant di booth itu. Berusia dalam lingkungan 17-19 tahun, seorang gelap, seorang cerah. Yang gelap bermuka melayu. Dan sudah tentu menjadi pilihan penulis. Yang cerah pula bermuka jambu. Juga menjadi pilihan penulis. Pendek kata, dua-dua penulis mahu. Hai, tamaknya aku!

Ingin ke tandas? Penulis sanggup menggunakan laluan jauh semata-mata untuk lalu di hadapan booth mereka. Keluar lunch break? Penulis memang wajib menggunakan laluan di situ juga. Keluar merokok? Maaf, adik berdua, abang tumpang lalu (sambil catwalk manja). Pendek kata, penulis memang tak akan lepaskan peluang untuk mencuci dan bermain mata.

Okay. Stop! Again, this is not the story that i want to share with you guys. Sorry ^_^"

Right in front of the booth, berdiri megah tiga orang jejaka tak bernyawa yang kita panggil sebagai mannequin. Tegap berotot. Sasa dan seksi. Hot sekali. They wore nothing but only undies from Private Structure.

Hey! Do not start to judge me (well, at least not now)!

Penulis bukanlah pervert sangat sampai tak tahan tengok mannequin berseluar dalam. Kalau disuruh tidur dengan mannequin bogel pun penulis tak ada masalah kerana penulis sudah kerap sangat nampak. Sudah jemu. Sudah muak dan jelak (Lainlah kalau yang real *GRIN).

Jadi apa masalah penulis sebenarnya? Masalah penulis bermula apabila penulis perasan, something was not right with one of those mannequinn. His body seems unusual to me.

Hurm, apakata penulis namakannya Mr Mann?

Okay! This is it. Fokus! Cerita baru bermula! (hihihihhihihihihhihihi... bunyi orang mengilai. Seram tak?)

Mr Mann's bulge obviously looks bigger than his friends. He even had a boner! I can clearly see the boner whenever I glimpse or stare at it. Terjojol mata penulis melihat asetnya yang terbonjol serba menonjol. Batangnya melengkung lawa (parking ke bawah u ols). Kepalanya terbentuk elok. Seakan-akan mannequin itu mempunyai sebatang x-tra large sized penis yang real.

Semenjak terpandang Mr Mann, jiwa penulis jadi tidak tenteram. Penulis mula tidak tidur malam. Terbayang-bayang. Terkenang-kenang. Teringat pada bonjolan nan seketul. Suatu perasaan timbul membuak-buak dalam diri penulis. Tidak boleh tidak. Tidak boleh tak nak. Penulis mesti lakukan apa yang penulis nak lakukan.

Lalu, tiga hari kemudian..

After work, around 10:40 pm, most of the outlets in the building were already closed. Suasana semakin sunyi. Shoppers and tenants started to leave the complex. Penulis pula tidak terus pulang. Sebaliknya terpacak setia tidak jauh dari booth Under tersebut. Menunggu keadaan lengang tidak berorang.

The booth is left unattended with no security guard. Ia hanya dilindungi sepenuhnya oleh pagar yang berjaring. Hurm.

Penulis pandang kiri. Pandang kanan. Toleh belakang. Dongak atas. Line clear!

Penulis mendekati booth (Sebetulnya mendekati Mr Mann yang berada dalam booth tersebut). Jantung penulis berdegup kencang. Peluh jantan mula menitik. Penulis tenung bonjolannya lama-lama (Luckily Mr Mann was placed near the fence). So, senang kerja aku!

Teragak-agak, sedikit terketar-ketar, penulis hulurkan tangan melalui celah-celah jaring pagar, dan tekan jari telunjuk kanan tepat ke bonjolan tersebut.

Pelik! Rasa macam..entah!

Penulis tak puas hati. Cepat-cepat penulis ramas.

Lembut. It is mouldable.

My curiosity started to strike. Penulis nekad. Private Structure brief yang membaluti bahagian terlarang Mr Mann penulis londehkan dengan rakus! Dan mata penulis bulat beberapa saat. Mengucap panjang penulis sebaik sahaja melihat apa yang melekat elok di badan Mr Mann.

Seketul plastisin berbentuk penis!

'I knew it! Aku dah agak! Dari dulu lagi aku dah agak! It was a fake extension! The factory never created a mannequinn with a boner. Ni mesti kerja staff Under ni, main tambah-tambah sendiri! Hahaha!' Penulis mengomel sendirian sambil tergelak gelihati.

"Oii! Engkau buat apa tu?"

Penulis terdiam sebaik sahaja terdengar suara orang menyergah. Sayup-sayup sahaja bunyinya. Tetapi sudah cukup buat penulis menggelabah tak tentu arah. Dari jauh kelihatan seorang pegawal keselamatan berjalan tergesa-gesa menuju ke arah penulis. Gulp!

Nak lari ke nak stay? Kalau lari disangka pencuri, kalau stay confirm disangka gay.

Mati aku!

Nota kaki bercagu: Well readers, I guess curiosity did killed the cat. Kucing jantan yang gatal! *Grin

12 comments:

DarcyDiaries said...

Ermm...betul ke nih?

sYukCurz said...

ahhaaa... dat my noty PP aha.

keep ur writing k

payedd said...

hahahha
lawak..
boleh lak mcm tu
abis, lari ke stay?
lama x chat ngan pena kan
haha

effa said...

aiyo, harus tergugat iman i kalau tengok tuh

Sofi Zainuddin said...

PP: so what hapen next? alalala sambung la sikit lagi ending nyer hehehe

Eddie said...

hahahahaha gelak guling2 bace..
keep writing pena ;)

Comic Lover said...

ahahah... besnyer citer kali ini... senyum je dan berlalu pergi... guard tu ttntu paham2 sndiri

Fauzzan Helmy Anuar said...

Betul kate Sofi
The endnye ape???

FaizJB said...

hahah
kerja staff tu ekk
sah2 antara mereka PLU
psl begitu pandai mereka bentuk saiz sebegitu

My Otherhalf said...

tak sabar nak tahu apa pengawal tue buat kat penulis...kot2 dia yang buat plastisin tue..hehehehe

sambung jangan tak sambung....

norfaridahanum said...

ala...ending dia?

Penapenis said...

^_^ heee, am not going to sambung the cerita. lalalala

Ratings and Recommendations by outbrain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails